Kategorie

wtorek, 10 września 2013

Szerokie horyzonty ...




Witajcie na nowej stronie :-) niestety serwis  bloa się nie popisał, ponieważ nie dosyć, że bez uprzedzenia usunęli mojego bloga i uprzejmie poinformowali , że muszę go założyć od nowa ( co tam godziny spędzone na jego tworzeniu ) to jeszcze bez uprzedzenia ograniczyli możliwość umieszczania zdjęć w zadowalającej rozdzielczości :-) i tym sposobem sprawili, że przeniosłam się tutaj :-) mam nadzieje bez niespodzianek :-). Wy jednak mnie nie opuszczajcie i odwiedzajcie na nowym blogu :-). Postaram się uzupełnić chociaż część starych wpisów ...



4 komentarze:

  1. witam i zyczę wytrwałości! :D pozdrawiam serdecznie, basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Basiu :-) mam nadzieje , że będę tak wytrwała jak Ty :-) Pozdrawiam ciepło

      Usuń