Kategorie

środa, 11 września 2013

MojeTworyPrzetwory


Gotowanie, smakowanie, częstowanie - wykonanie pyszności zamkniętych za szkłem to latem jedno z moich ulubionych zajęć , wiem wiem brzmi idiotycznie, ale jak ja kocham te piękne kolory lata , zapachy , które potem zimą gdy za oknem szaro można otworzyć i poczuć zapach lata :-). Dzisiejszy dzień upłynoł mi czarodziejsko i postanowiłam to uwiecznić na zdjęciach i podzielić się z wami , być może kiedyś podziele się też przepisami , ale narazie postawie swój blog w charakterze fotograficznym ....na kulinarny być może kiedyś przydzie czas :-) W szkle zamknęłam typowe leczo z kolorowych papryk z dodatkiem cukinii, następnie zgodnie z powiedzieniem co w sercu... to na języku... czyli o gotowaniu z sercem...przedstawiam sos pomidorowy z dużą ilością ziół i selera naciowego oraz tradycyjne ogóki kiszone :-) wiecie ile radości będzie z obdarowywania :-)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz