Kategorie

czwartek, 12 września 2013

nauka czyni mistrza :-) no dobra trening :-) ja dzisiaj miałam z Pawłem fotografem



   Park Chorzowski :-) ma nieograniczone możliwości ...
Z miłości do moich amatorskich zdjęć i z miłości do siebie, bo przecież samą pracą i dziećmi człowiek nie żyje :-), dzięki uprzejmości Firmy Pro Art Foto z Siemianowic Śląskich zaczęłam uczęszczać na kurs  fotograficzny ,:-) pragnąc lepiej poznać swój aparat:-). Mam nadzieje, że  zdobyte umiejętności pozwolą mi kontrolować wszystkie parametry ekspozycji, nauczą odpowiednio komponować kadr i panować nad światłem, dzięki czemu będę mam nadzieje ,  wykonywać lepsze zdjęcia. Już po pierwszych zajęciach mózg mi się palił od ilości informacji , a zajęcia były intensywne , bo dwóch przystojnych i uroczych ZAWODOWYCH fotografów ( pozdrawiam Roberta i Pawła :-) ) wprowadziło mnie intensywnie w świat możliwości i ustawień mojego Nikona D90 :-) , ale dzisiaj te zajęcia Paweł przekuł w praktykę i chciałam się z Wami podzielić efektami :-). 
Dodam tylko , że mi buzia śmiała się cały dzień , bo jak chciałam , żeby na zdjęciu główne skrzypce grała pajęczyna to tak było, a jak chciałam krople wody to też tak było :-), więc teraz czeka mnie weekend ćwiczeń i radości :-)

ps. moja radość była tylko ciut mniejsza jak Paweł pokazywał jak on zrobił to samo ujęcie :-) 



 tutaj najbardziej urzekły mnie liście na drodze 




 fajnie samej decydować gdzie ma pojawić się ostrość :-) i nie jest to przypadkowe 





 Pan fotograf udziela wskazówek :-) 




uczeń wykonuje :-) 



 u góry pajączek i krople rosy , a na dole pajęczyna :-) 




 krople rosy :-) pierwszy plan 







7 komentarzy:

  1. krople deszczu na liściach - genialne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :-) to zdjęcie to też mój faworyt :-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje :-* miło mi, że tu zaglądasz i komentujesz

      Usuń