Kategorie

niedziela, 15 września 2013

MojeTworyPrzetwory cz.2



Jak już wiecie gotowanie, smakowanie, częstowanie - wykonanie pyszności zamkniętych za szkłem to latem jedno z moich ulubionych zajęć :-). W ten weekend miałam poszerzać swoje fotograficzne horyzonty , ale niestety choroba Lenki trochę przestawiła moje plany :-) .  Więc zanurzyłam się trochę w swoje ulubione blogi , żeby poszukać inspiracji . Na weekend zawsze kupuje dużo sezonowych warzyw, żeby potem czarować , tak więc bez problemu miałam z czego :-). Przy okazji tych odwiedzin odnalazłam też nowe blogi i chce się z wami nimi podzielić :-) Na początek  jednak odwiedziłam swój ulubiony blog www.kuchniawformie.pl 

Papryka faszerowana mięsem 









była pyszna  :-) i do tego bardzo lekka , gorąco polecam . Zresztą na tym blogu na prawdę jest wiele czarodziejskich przepisów, okraszonych pięknymi zdjęciami :-) ps. jak tylko się odwróciliśmy to nawet pies wykorzystał sytuacje i jedna zjadł :-) 

Następnie odnalazłam nowy blog, ale jaki uroczy i wzruszający 

Wierzcie , że takiej zupy nie jedliście :-) to istna poezja , a kolor tak fantastyczny, że aż nie do uwierzenia, ale niestety nie zrobiłam zdjęć. Jednak zapraszam na tego bloga jest na prawdę cudny .

Po pysznym obiadku na przetwory czas :-) , dzisiaj w  szkle zamknęłam buraczki marynowane kuleczki:-). W przepis autora, ma swoje buraczki z ogrodu i poleca małe, ale w sklepie są one nie do osiągnięcia, więc wpadłam na pomysł, żeby z buraczków sama powycinać kuli i wyszło czarodziejsko :-) 







przepis można zaleźć na :


kuleczki piękne, ale należało , coś zrobić z pozostałymi , po nich buraczkami :-) wykorzystałam przepis z następnego mojego ulubionego bloga:-) tylko zamiast zetrzeć użyłam miksera , wyszło mniam i bez mąki :-) 





przepis można zaleźć na :




Na sam koniec postanowiłam wykorzystać żółtą paprykę i ogrom cukinii, którą w domu miałam :-). Zrobiłam sałatkę z mojego ulubionego bloga :-) z tego bloga zawsze wszytko mi wychodzi, a do tego on zawsze ma aktualne sezonowe przepisy :-) 




Zachęcam do odwiedzenia tych blogów i czerpania inspiracji :-) , jestem przekonana , że nasza kuchnia zimą , będzie nietuzinkowa ...


2 komentarze:

  1. Dziękuję za polecenie mojego bloga i cieszę się, że zupka burakowa tak smakowała :)
    A przetwory na zimę, zawsze są jak znalazł i dobra gospodyni, dobrze o tym wie.

    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) cała przyjemność po mojej stronie :-). Co do przetworów to dokładnie zimą są niezastąpione i dzięki nim nie musimy jeść tylko kapusty kiszonej , ale mamy dostęp do pełnego warzywno - owocowego wachlarzu :-) Pozdrawiam ciepło i będę odwiedzać :-)

    OdpowiedzUsuń