Kategorie

sobota, 21 czerwca 2014

Mistrzostwa Europy Juniorów w Zapasach



Dzięki uprzejmości Łukasza Lubowicza miałam ogromną przyjemność uzyskać akredytacje na Mistrzostwa Europy Juniorów w Zapasach , który odbywają się w Katowickim Spodku . Moja radość była ogromna tym bardziej , iż na co dzień mam okazje współpracować z Zięba Clinik , gdzie Łukasz pomaga sportowcom i nie tylko . Dla zainteresowanych podaje stronę :  http://www.ziebaclinic.pl
Tam też miałam okazje przekonać się ile w tym sporcie jest pasji i w jaki cudowny sposób on kształtuje . Dorobek sportowy Łukasza jest imponujący . Wielokrotnie stał na podium Mistrzostw Polski . Stanowią z Moniką Zięba  doskonały duet i wsparcie dla kadry sportowej , wróże iż doskonałą karierę,  Łukaszowi  trenerską , a Monice hmm kto wie, przecież ta dziewczyna nie przestaje się rozwijać :-). 

Na początek zdjęcia z pierwszego dnia , czyli ważenie zawodników i tu pozdrowienia dla Olka Wojtachnio :-)
Mam nadzieje, że zdjęcia oddają ostatnie starania zawodników walczących o zgubienie wagi do ostatniej chwili , wszystko po to , aby się zakwalifikować do swojej kategorii wagowej .

w następnym poście zmagania KOBIET 















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz