Kategorie

niedziela, 6 października 2013

Figowe smaki :-)



Jakiś czas temu pisałam w pewnej grupie , że będę testowała przepisy z blogu Figowe Smaki 

i testowałam , tylko brakowało mi ciągle sił na podzielenie się z Wami :-), ale już nadrabiam ...

Śliwki kochamy wszyscy...
Z radością co rok czekamy na zakończenie wakacji, gdy to właśnie te owoce dojrzewają.
Żółte, fioletowe...małe i duże. Wyboru jest naprawdę dużo.
Chciałoby się powiedzieć podczas patrzenia na zdjęcia na blogu http://figowesmaki.blox.pl/html, że aż ślinka cieknie, dlatego mówię: sezon się kończy więc do pracy, a naprawdę warto bo smak jest rewelacyjny :) Nazwać można poezją w prostocie :)))

Śmietankowe ciasto ze śliwkami 




u mnie w domu blacha zniknęła po 20 minutach :-)

Uwielbiam czas kiedy mamy dostępne te mięsiste pachnące owoce dlatego często robię knedle ze śliwkami i inne pyszne przetwory na zimę , ale nimi podzielę się w innym wpisie ...


Poza śliwkami mamy w pełnej krasie sezon na paprykę i poza tą zamkniętą w szkle na zimę , robię bardzo często na co dzień coś czarodziejskiego z niej :-) tym razem skorzystałam z przepisu z bloga Figowe Smaki i zrobiłam :

Paprykę faszerowaną soczewicą i ryżem :-)






smacznie, pachnąco , zdrowo i lekko :-) gorąco polecam 

przepis znajdziecie tutaj : http://figowesmaki.blox.pl/2013/07/Papryka-faszerowana-soczewica-i-ryzem.html

Na blogu znajdziecie wiele czarodziejski przepisów, które wniosą do Waszej kuchni trochę świeżości :-) ja skorzystałam jeszcze z kliku , ale nie miałam możliwości zrobienia zdjęć , bo często gotuje w asyście małego przeszkadzacza Lenki :-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz